reklama

10 vecí, ktoré sú lepšie ako sex (?)

Ani ten článok neotvárajte, ak dúfate, že v ňom bude odpoveď. Pretože to neviem (s istotou) :-D Resp. si to nepamätám. Kedysi som totiž čítala článok s rovnakým názvom. Bolo to už dávno. Samozrejme v nejakom ženskom časopise a poriadne som sa na ňom zabavila. Bludy sú bludy.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (53)

Aj keď malý červíček sa vtedy zaryl do mysle a po prižmúrení všetkých očí čo mám som si aspoň na polovicu možností povedala áno - môže byť.

Ďalším odstupom času som ani prižmurovať oči nemusela aby som uznala že tie možnosti boli fajn. A možno aj všetkých 10. A dnes to speje k uvedomeniu si, že.......

Priznám sa, dnes mám pocit, že polovica vecí na svete je lepšia ako sex. Zoznam sa rozrastá, už tam nepatrí iba škrabkanie po chrbte, či umývanie vlasov niekým druhým, už tam nie je iba kýbeľ čokolády....Teraz neviem, či je moja situácia poukazom na výmenu partnera a už dávno prechodeného vzťahu alebo sa mám vymeniť sama, kiež by som vedela, kde sa to robí... :o( Hneď by som sa vymenila :o)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Čo je lepšie ako v nadpise spomínaný pôžitok. (???)Rada by som sa to dozvedela od niekoho, kto má priam dokonalý partnerský vzťah a aj napriek tomu bude vedieť čo-to vymenovať...

Jana Sminnová

Jana Sminnová

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

milujem knihy a ticho.....slnko aj letné búrky.....sladkosti a špargľu.....lehárenie na tráve.....túlanie sa lesom.....horúcu sprchu.....dlhý spánok.....objatia a.....úprimnú radosť. Zoznam autorových rubrík:  a pýtam sa...a všimla som si...len to moje, moje...občasná melanchólia alebo...

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu