reklama

Hlboký povzdych nad mojím workoholikom...

Cítim sa sama. Aj keď žijem v partnerskom vzťahu. Asi už láska vyprchala...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)

Som sebec. Prečo zotrvávam v takom vzťahu? Neviem. Možno som iba rada, že nejaký vzťah (vôbec) mám. Žiaden predsa nie je ideálny. Ani môj nie, ale hranicu, kedy to už nie je ok sme dávno prešli.

Prvotné zamilovania...to je hádam to najkrajšie. Škoda, že to nemôže trvať večne. 3 roky spolu. Alebo viac? Už ani neviem. Prvé 2 boli nádherné. Odtiaľ to už však nerátam, ani to tretie výročie sme si neoslávili.

Vždy dával prednosť práci. Len som to znášala dobre. Keď je človek zamilovaný, všetko znáša dobre. Teraz už zostal iba čudný smútok na duši a neschopnosť sa ani rozísť ani ostať spolu. Čudný bludný kruh, hádam tiež len nejaká fáza partnerského vzťahu. Určite raz skončí a ja sa nejako rozhodnem (?)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Môjmu bezmocnému smútku najprv predchádzali "hádky". Také dohováračky - venuj sa mi, aj ja som tu... Nevenoval sa a ja som si zvykla. Zvykla som si natoľko, že keď ho pristihlo svedomie a snažil sa niečo naprávať, nechcela som. Vytvorila som si vlastný život, v ktorom som ho postupne vyraďovala. Čas je sviňa aj keď letí a ešte viac, keď sa vlečie, treba si nájsť náhradnú činnosť, aby človeka duša netrápila. Zvykla som si na život samej so sebou.

Istú dobu to bolelo. Akýsi pocit krivdy ma obchádzal. Výčitky som mu vysielala, už iba tie nemé lebo slovné neriešili nič. Nevšimol. Niektorí ľudia sú prostí. Ak im nedám všetko na lopate, nepochopia nič. Predtým dostával aj na lopate, ale nepomohlo. Skôr ho to vystrašilo a oddialilo odo mňa ešte viac.

Žili sme dlho takto, vlastne nijako. Kým mal svoju dennú dávku sexu za sebou, netušil, že už dávno nie je toto všetko v poriadku. Jedného dňa sa mi aj ten sex zhnusil, aj ja sama sebe a tak som sa začala vyhýbať každému telesnému kontaktu. Cítila som sa ako bábika, ktorej telo má na použitie, keď treba a okrem vizuálnej reprezentácie mu neslúžim na nič. Možno preháňam, ale tak to bolo a tak som to cítila.

Smiešno-tragické však je, že "Miláčik, nejako sa nám ZAČÍNA kaziť vzťah, čo?" z neho prvý krát vyšlo, až keď som zrušila sex. hmm...

Aj tak zostávam v tomto vzťahu a neviem ako ďalej. Záchrana už nie je možná. A rozísť sa neviem.

Ach... som asi nenormálna...

Jana Sminnová

Jana Sminnová

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

milujem knihy a ticho.....slnko aj letné búrky.....sladkosti a špargľu.....lehárenie na tráve.....túlanie sa lesom.....horúcu sprchu.....dlhý spánok.....objatia a.....úprimnú radosť. Zoznam autorových rubrík:  a pýtam sa...a všimla som si...len to moje, moje...občasná melanchólia alebo...

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu