reklama

Môjprvý. Článok.

Prvé, úvodné články sa málokedy čítajú. Sú v nevýhodnej pozícii, ešte nikto Vás nepozná. A tak ako aj predslovy v knihách, každý ich preskočí. (Takmer každý.) Poznám to podľa seba. :-D

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Priznám sa, že málokedy vzhliadnem čo i len písmenko z predslovu v knihe, ktorá sa mi v danom momente objaví v rukách. Preto nebudem naťahovať nikoho zdĺhavým čítaním ani pekným krasorečením, len aby som si vytvorila pekný vstup.

Som tu.

A chcem sa Vám všetkým ohlásiť.

Pribudla som už aj ja do rodiny blogerov a dúfam, že ma časom prijmete medzi seba a moje články budú ako-tak čitateľné.

Budem písať hlavne o mne, resp. o mojom vzťahu k ľuďom. Nebudem moralizovať iba sa pýtať a možno aj vďaka Vám sa mi podarí čo-to pochopiť z toho zložitého bytia, ktoré každá osoba na tomto svete prežíva úplne inak.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Občas prihodím aj niečo veselé, uletené, nejaké fotečky...to ukáže čas aj nálada.

Nateraz je to všetko :-D

Jana Sminnová

Jana Sminnová

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

milujem knihy a ticho.....slnko aj letné búrky.....sladkosti a špargľu.....lehárenie na tráve.....túlanie sa lesom.....horúcu sprchu.....dlhý spánok.....objatia a.....úprimnú radosť. Zoznam autorových rubrík:  a pýtam sa...a všimla som si...len to moje, moje...občasná melanchólia alebo...

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu